layer sublayer sublayer sublayer sublayer
layer sublayer sublayer sublayer sublayer

Total Body Workout

Bikini Proof. Tijdelijk krijg je heel wat extra's als je de Total Body Workout volgt. Want deze variant duurt 7 weken met elke week 1 dagmenu, zodat je aan het eind van de rit een compleet gezond weekmenu in je mailbox hebt. Verder krijg je leuke tips om het vol te houden en extra oefeningen voor thuis. En aan het eind van de rit hebben we natuurlijk wat te vieren. Nee, niet met vette taartjes en ongezonde snoeperijtjes, maar met een paar gezonde maar wel lekkere zoete traktaties. Natuurlijk krijg je van gewichtsconsulent en instructeur Hanke Prijs de recepten mee naar huis. Om ze daarna nog eens na te maken.

 

Een uitdaging om in 7 weken tijd je lijf bikiniklaar te maken. Is dat haalbaar? Ja, als je je doelen niet te hoog stelt en je echt wilt wel. En nee, als je denkt in 7 weken 20 kilo af te vallen en een sixpack over te houden. Want dat is niet realistisch.

Wat kun je wel halen?

·      * Strakker in je vel zitten

·      * 3,5 tot 7 kilo afvallen

·      * Je fitter voelen

·      * Geen suikerdips meer hebben en meer energie krijgen

·      * Meer zelfvertrouwen in bikini of op het strand

Hoe gaan we dit bereiken?

·      * Je krijgt 7 weken een training van 20 minuten cardio en 25 minuten spierversterkende oefeningen en krachttraining voor een mooi strak lijf

·         * Je krijgt in ieder geval 1 keer een work-out buiten: een soort bootcamp

·        Elke week krijg je per mail een dagmenu, zodat je aan het einde van de challenge een heel weekschema met gezonde voeding hebt verzameld

·        *  Elke week krijg je bovendien een tip om vol te blijven houden of thuis verder te werken aan je ‘nieuwe’ lijf

·         * Aan het eind van de reeks heb je dus een volledig weekschema verantwoord eten, dat je toe kunt passen gedurende de hele zomer om bikini proof te blijven

We gaan ervoor: Bikini Proof de zomer in!

Total Body Workout is een cardio workout voor het opbouwen van conditie én kracht. Deze training combineert atletische bewegingen met kracht- en stabilisatie-oefeningen. De muziek motiveert je om je fitnessdoelen te halen. En het mooie is: iedereen kan het. Of je nu rustig wilt werken aan een gezond en strak lijf of helemaal los wilt gaan.

HOE ZIET EEN LES  ERUIT?

Total Body Workout is een 45 minuten durende cardiotraining. Binnen een paar lessen verbeter je al je snelheid, conditie, kracht en behendigheid. Maar bedenk: iedereen kan het! Allerlei opties zorgen ervoor dat ook de beginnende sporter geniet van een les Total Body Workout. Je gaat zo ver als je zelf wilt én kunt!

1.       Het begin is rustig. In drie nummers achter elkaar werk je naar een hartslag op een niveau dat je vetten gaat verbranden. Eenvoudige bewegingen, die je snel onder de knie hebt. Doel: je verbranding in gang zetten.
2.       Dan nog een lekkere piek. Flink zweten, hoog tempo (als je wilt, maar dat hoeft niet) met maar een doel: echte calorieën verbranden en in shape komen.
3.       Daarna volgen een paar oefeningen voor haar: oftewel benen, billen en buik. Want dat zijn die 'lastige vrouwendingen', waar we allemaal aan willen werken.
4.       Het laatste nummer geeft je de tijd om te herstellen, te rekken en te strekken.

WAT HEB IK ERAAN?

1.       Lekker veel calorieverbranding.
2.       Vormt en verbetert je lichaam
3.       Verbetert je algehele conditie en uithoudingsvermogen.
4.       Verbetert je coördinatie en lenigheid
5.       Ontwikkelt kracht, je traint je kernspieren extra
6.       Verbetert je gezondheid en versterkt je botten
7.       Verhoogt je hart-en longcapaciteit
 
INSTRUCTEURS:

Hanke Prijs

Total Body Workout